witam
jestem początkującym webmasterem i cały czas się kształcę pod tym względem. Uczę się (x)htmla oraz mam podstawy pozycjonowania. Nie wiem jak u innych wyglądał proces nauki i ogarnięcia pojęć itp. Nie mam jakiegoś planu i nie wiem co dalej zacząć się uczyć, aby się we wszystkim nie pogubić. Dodam jeszcze ze jestem młody i mam dużo czasu do nauki. Wpadłem na to, aby zostać webmasterem z myślą o małym interesie w przyszłości. Jak to u was było ile potrzebowaliście czasu i ile dziennie go poświęcaliście.
Z góry dziękuje.
Pozdrawiam
5 posty(ów)
• Strona 1 z 1
Ja przygodę z budową stron zacząłem ok 7 lat temu. Nadal się uczę i nie widzę końca nauki 
Czego się uczyłem po kolei (moim zdaniem wygodna kolejność):
html -> css -> php -> SQL -> javascript -> ajax -> XML (uczę się obecnie)
Między czasie opanowałem Photoshopa i liznąłem trochę Flasha (nie lubię go ale się przydaje).
Czego się uczyłem po kolei (moim zdaniem wygodna kolejność):
html -> css -> php -> SQL -> javascript -> ajax -> XML (uczę się obecnie)
Między czasie opanowałem Photoshopa i liznąłem trochę Flasha (nie lubię go ale się przydaje).
-

Daniel 'siewca' Nakoneczka - Posty: 839
Rada na początek: nie spiesz się i nie staraj się uczyć wszystkiego od razu. Ucz się po kolei.
Daniel podał fajną kolejność
Ja się zatrzymałem na etapie css w jego ścieżce
Potem zacząłem się uczyć się JS, ale stwierdziłem, że to ponad moje siły i nerwy. Także cała reszta jest u mnie na poziomie mega podstawowym. Czasem coś tam zmodyfikuje w php, ale naprawdę nie za dużo. To jest ponad moje siły. Wolę większe rzeczy zlecić komuś a sam zająć się rzeczami, które są dla mnie istotniejsze.
XHTMLa i CSS uczyłem się z pół roku solidnie dosyć poświęcając 70-80% czasu wolnego. Nie znaczy to jednak, że nadal się go nie uczę. No i w miarę potrzeb coś się zawsze podszkolę w php i sql, gdy wymaga tego sytuacja.
Daniel podał fajną kolejność