Rok założenia: 2008Kontakt
większość serwisów internetowych potrzebuje dodatkowych funkcjonalności: skryptów, wtyczek
Poinformuj znajomych o tym wątku
Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Skrypt do analizy wyników w Google.

Postprzez kosiarski
napisane: 10 Paź 2011, o 15:33

• Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Witajcie, od razu uprzedzam, że jestem zupełnie zielony w "tych sprawach". :)

Jak w tytule, poszukuję skryptu(?), który analizowałby kolejne pozycje w wynikach wyszukiwania Google, pod względem ilości linków, pagerank, obecności słowa kluczowego w url, itp.
Gdzie go szukać? A może ktoś z Was potrafi coś takiego napisać? Ile coś takiego może kosztować?

Mam nadzieję, że wystarczająco jasno napisałem o co mi chodzi, liczę na Waszą pomoc.

Hosting dla firm w nazwa.pl oferuje Ci profesjonalną obsługę i narzędzia niezbędne w prowadzeniu własnej wirmy w Internecie.
Awatar użytkownika
kosiarski

Market Samurai

Postprzez Krzysztof Trynkiewicz
napisane: 11 Paź 2011, o 01:55

Szukasz Market Samuraia. Link referencyjny: http://sukcesstrony.pl/ms
Bodaj 12 dni masz gratis, wprowadz swoj mail na ta strone to Ci wysla program wraz z kursem video (codziennie jedna lekcja), dosyc wysokiej jakosci (co sie z kursami niezbyt czesto zdarza).
W tym czasie darmowego uzytkowania (masz dostepne wszystkie opcje) mozesz zamowic program o 52 dolce taniej. Wychodzi jakies 300zl, ale oplata jest jednorazowa (nie ma abonamentu). Dziala z polskimi stronami rzecz jasna i na polskich datacentrach Google.