Rok założenia: 2008Kontakt
co nowego na blogu Krzywego ebiznesy.pl: Adresy URL na blogu: jak przygotować optymalną strukturę
8 posty(ów)
• Strona 1 z 1
Mam dylemat. Nie znam się na pozycjonowaniu. A potrzebuję wypozycjonować mój serwis. I nie wiem, czy uczyć się tego samemu, czy lepiej znaleźć jakąś firmę. Co o tym myślicie?
- Pioter
To wszystko niestety nie jest takie proste. Firmy pozycjonujące i inne w branży e-commerce to jest jakiś absurd. Rzeczywiście znalezienie dobrych osób graniczy z cudem! Oczywiście to nie tylko moje zdanie. Dróg może być wiele, ale jedna wydaje się najlepsza: samemu nauczyć się paru rzeczy i albo samemu je robić, albo zlecić, ale wiedząc, czego się oczekuje.
Niebawem ukończę mój darmowy kurs pozycjonowania, który takim osobom jak Ty powinien bardzo bardzo pomóc.
Jak go skończę, dam tutaj link.
Niebawem ukończę mój darmowy kurs pozycjonowania, który takim osobom jak Ty powinien bardzo bardzo pomóc.
Jak go skończę, dam tutaj link.
-

Paweł 'krzywy' Krzyworączka - Administrator
- Miejscowość: Kraków
Właśnie wlazłem przez przypadek na ten wątek i zobaczyłem, że obiecałem dać link do kursu pozycjonowania, jak będzie skończony.
Kurs pozycjonowania działa od pewnego czasu i ma się dobrze.
Zapraszam
Kurs pozycjonowania działa od pewnego czasu i ma się dobrze.
Zapraszam
-

A ja przerobiłem już trzecią lekcję i... ciekawe... nie powiem.
-

GreK - Posty: 60
... więc nie zapomnij napisać mi opinii po kursie (o kursie), ok GreK?
-

-

Obiecałem napisać o kursie gdy go przerobię do końca a więc....
Merytoryki nie będe oceniał bo nie mam do tego dostatecznych kompetencji
Na osłodę:
1) miło się czyta, napracowałeś się przy tym - to widać, to się ceni
2) ponieważ moja wiedza o pozycjonowaniu była wcześniej nikła, dużo się nauczyłem, dziękuję
3) bardzo ciekawe IMHO są narzędzia, które podałeś i bardzo przydatny ich spis w lekcji 13
4) dobrym pomysłem jest umieszczanie ćwiczeń na końcu każdej lekcji - chociaż i tak ich nie wykonywałem
Łyżeczka dziegciu: