Pozdrawiam wszystkich użytkowników oraz dr Krzywego
Rok założenia: 2008Kontakt
co nowego na blogu Krzywego ebiznesy.pl: Adresy URL na blogu: jak przygotować optymalną strukturę
13 posty(ów)
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Nazywam się Łukasz i jestem zielony. Ale już niedługo... 
-

Łukasz Dudek - Posty: 51
Jestem studentem, który jakis czas temu zapisał sie na pewien (zapewne znany wielu osobom tu obecnym) kurs pozycjonowania. Kurs pozycjonowania nie jest jeszcze skończony bo zastała mnie sesja(kompletnie sie nie spodziewałem sesji w tym roku
), ale teraz, już po sesji nadrobie wszelkie zaległości.
Nie myślałem jeszcze o własnym e-biznesie, po prostu jakis czas temu postanowiłem zrobić strone internetową swojego studenckiego koła naukowego. Stronę założyłem na darmowym hostingu yoyo.pl, ale jeszcze dużo czasu upłynie zanim się nią pochwale.
Jednak cała materia dotycząca internetu mnie bardzo zainteresowała. Uświadomiłem sobie, ze nie mogę być biernym użytkownikiem sieci. Internetyzacja wkracza we wszelkie sfery życia społecznego. Pokolenie neostrady juz uważa, że czego nie ma w necie, tego nie ma w ogóle:D . Dlatego postanowilem w wakacje, wykorzystując wiekszą ilość wolnego czasu, stworzyć w miarę porządną stronę koła oraz rozwinąć się w pokrewnych dziedzinach.
Jako, że jestem laikiem niemal pierwszej wody (w sumie coś tam już potrafię
), przyjdzie mi to pewnie trudno, ale mam nadzieję, że tutaj znajdę pomoc, a w miarę możliwości sam będę pomagać innym.
Sporo czasu minie zanim ogarnę te wszelkie mądrości spisane na forum, ale powolutku, powolutku.
Pozdrawiam
Nie myślałem jeszcze o własnym e-biznesie, po prostu jakis czas temu postanowiłem zrobić strone internetową swojego studenckiego koła naukowego. Stronę założyłem na darmowym hostingu yoyo.pl, ale jeszcze dużo czasu upłynie zanim się nią pochwale.