Rok założenia: 2008Kontakt
wypada się przedstawić, poznać na forum - zapraszamy do autoprezentacji
Poinformuj znajomych o tym wątku
Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Po pierwsze: zaglądam tu czasem, po prostu wcześniej nie odczułam potrzeby rejestracji. Ta decyzja dojrzewała we mnie powoli. Aż w końcu nadeszła ta chwila.

Po drugie: E-biznesem interesuję się już od jakiegoś czasu. Studiuję na specjalności E-biznes na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jednak zdecydowanie bardziej cenię sobie wiedzę zdobywaną poza uczelnią.

Po trzecie: W ramach ucieczki od komputera i spotykania ludzi w Internecie, jestem trenerem szybkiego czytania, technik pamięciowych i map myśli.

PS. A tak całkiem serio, to mam zdecydowanie mniejsze ego niż wskazywałby na to tytuł tematu, ale chciałam założyć temat, który będzie miał bardziej oryginalną nazwę niż słowo "Witam" i jego synonimy.

MałgorzataLeliwa

Bum siaka laka :)

Postprzez bartekmedon
napisane: 23 Maj 2010, o 18:32

• Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Witaj !

Fajnie, że jesteś - na pewno sporo tutaj się dowiesz, ale i Nas zaszczycisz swoją wiedzą. Zapisałem się na Twój darmowy kurs szybkiego czytania - jak będzie niezadowalający to siwy dym ! :D

I bardzo podoba mi się stronka tego szkolenia od strony wizualno - technicznej - fajnie :)

Awatar użytkownika
bartekmedon

Kolejna Małgosia :D

Postprzez Paweł Landzberg
napisane: 23 Maj 2010, o 18:49

Cześć Małgosiu :)