Witam wszystkich na forum!
Mieszkam na stałe w Anglii. Zajmuje się tu kilkoma przedsięwzięciami, również w internecie. Specjalizuję się głównie w brandingu i tworzeniu logo. Mam kilka stron internetowych skierowanych na rynek angielskojęzyczny.
Na to forum trafiłem w związku z poszukiwaniem informacji do promocji mojej nowej polskiej strony http://kursszybkiegoczytania.waw.pl/ Szybkie czytanie na początku było umiejętnością, której nauczyłem się dla siebie, aby łatwiej poradzić sobie w życiu, na różnych kursach i na studiach. Potem zostałem trenerem szybkiego czytania i fotoczytania. Nauczaniem szybkiego czytania i fotoczytania zajmuję się od 1999 roku. Kursy prowadziłem głównie w Anglii, ale też i w innych krajach.
Wiedza potrzebna do promocji strony internetowej wymaga stałego uaktualniania i przypuszczam, że na tym forum znajdę potrzebne mi nowe informacje, specyficzne dla polskiego internetu.
Pozdrawiam!
Rok założenia: 2008Kontakt
co nowego na blogu Krzywego ebiznesy.pl: Adresy URL na blogu: jak przygotować optymalną strukturę
5 posty(ów)
• Strona 1 z 1
witamy i zachęcamy do częstego przeglądania forum 
-

krystian piątek - Posty: 605
- Miejscowość: Kielce
Witamy na forum:)
Mamy nadzieję, że poszerzysz tutaj swoją wiedzę, a także będziesz się dobrze 'bawił':)
Mamy nadzieję, że poszerzysz tutaj swoją wiedzę, a także będziesz się dobrze 'bawił':)
Szukasz idealnego miejsca na rozwój swojego Maluszka? Zapraszamy do Poziomkowej Akademii. Poziomkowa Akademia to niepubliczne przedszkole, które zagwarantuje Twojemu dziecku odpowiedni rozwój.
-

it-spleen - Posty: 707
- Miejscowość: Tarnowskie Góry
Witaj na forum,
Szybkie czytanie z pewnością jest pożadaną umiejętnością. Może kiedyś się też za to wezmę - czyt. nauczę się szybciej czytać
Szybkie czytanie z pewnością jest pożadaną umiejętnością. Może kiedyś się też za to wezmę - czyt. nauczę się szybciej czytać
Zarabianie przez Internet - nie dla leniwców
-

Paweł Landzberg - Posty: 2428
- Miejscowość: Brzeźno Wielkie