Rok założenia: 2008Kontakt
co nowego na blogu Krzywego ebiznesy.pl: Adresy URL na blogu: jak przygotować optymalną strukturę
12 posty(ów)
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Czy ktoś ma może jakieś doświadczenia w prowadzeniu baz noclegowych? A może ktoś właśnie w tej branży działa?
-

Sebastian Jarosz - Posty: 59
Nie mam doświadczenia w tym temacie, ale myślałem o tym.
Fajny i dochodowy pomysł, ale niestety jest dość duża konkurencja, więc aby się wybić trzeba się mocno napracować i najlepiej zainwestować "kilka groszy".
Fajny i dochodowy pomysł, ale niestety jest dość duża konkurencja, więc aby się wybić trzeba się mocno napracować i najlepiej zainwestować "kilka groszy".
Mój blog o E-biznesie, głównie o programach partnerskich i sieciach afiliacyjnych. Zapraszam!
&
Jestem managerem dwóch Programów Partnerskich: eMentor.pl i Selkar.pl.
&
Jestem managerem dwóch Programów Partnerskich: eMentor.pl i Selkar.pl.
-

Maciek 'morph' Nowowiejski - Posty: 31
- Miejscowość: Białystok
Przy tej branży to bez pozycjonowania się nie obejdzie... Przedmówca dobrze powiedział, że będziesz musiał dużo zainwestować w reklamę...
Profesjonalne pozycjonowanie stron - kilkuletnie doświadczenie w branży SEO, ponad 1200 zadowolonych klientów i ponad 5000 wypozycjonowanych fraz, skuteczność na poziomie 90%.
-

damtox_pl - Posty: 90
- Miejscowość: Warszawa
Próbowałem startować z bazą noclegową, ale bez dobrej reklamy ciężko. I nie mówię tutaj o pozycjonowaniu (sam wypozycjonowałem swój serwis wysoko - np. pod "baza noclegowa" w 1 stronie).
Najlepiej jednak startować z takim serwisem w okolicach wiosny-lata, gdyż wtedy jest najwięcej chętnych do umieszczenia swoich obiektów noclegowych.
Wydaje mi się, że aby taki serwis zaistniał trzeba włożyć spore pieniądze w "adwords".
Najlepiej jednak startować z takim serwisem w okolicach wiosny-lata, gdyż wtedy jest najwięcej chętnych do umieszczenia swoich obiektów noclegowych.
Wydaje mi się, że aby taki serwis zaistniał trzeba włożyć spore pieniądze w "adwords".