Rok założenia: 2008Kontakt
opisujemy, podajemy nasze sukces w e-biznesie, przez małe lub duże "S"
Poinformuj znajomych o tym wątku
Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

KulisyForex.pl - Proszę o ocenę

Postprzez Kulisyforex
napisane: 17 Paź 2009, o 13:00

• Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Witam

Od niedługiego czasu prowadzę stronę http://www.kulisyforex.pl , której głównym tematem jest coraz bardziej popularny w Polsce handel walutami. W tworzeniu stron nadal jestem amatorem dlatego zwracam sie do Was o ocenę i ewentualne zwrócenie uwagi na rzeczy, które wymagają zmiany.

Dzięki

Piotr

Kulisyforex

Re: KulisyForex.pl - Proszę o ocenę

Postprzez PabloM
napisane: 17 Paź 2009, o 17:27

Ogólnie jest ok, ale...
1. To te prostokątne 2 obrazki u góry, połączone, nie dość ze nie równo ze stronka, to widać ta kreskę miedzy nimi, wogole obrazek nie za ładny, usuń go.. albo daj jakiś ładny jeden banner, nigdy nie dawaj 2 takich samych obok siebie to bo amatorsko wygląda...

2. Tytuł stronki "Kulisy forex" dodaj tam jakiś slogan, albo coś co zachęcałoby do czytanie strony, mógłbyś tez zrobić jakieś swoje logo ;)

3. "Co znajdziesz na tej stronie?" Zobacz gdzie to masz napisane, po reklamie Ci brakuje co najmniej 2 <br>.

4. Cala strona jest posunięta do lewej strony, po prawej widać tam dosyć duza przerwę, to taki szczegół.. jak chcesz to zacentruj stronkę...