Rok założenia: 2008Kontakt
pisz śmiało - każdy temat dozwolony! (jedyne takie miejsce na tym forum
Poinformuj znajomych o tym wątku
Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Witam,

W tym wątku - luzne-pogawedki/student-dzienny-zaklada-dg-licze-na-kilka-porad-t2587.html - opisałem moje problemy z działalnością gospodarczą, jednak żeby tam nie śmiecić zakładam nowy wątek.

Mianowicie, informatyk napisał mi program, umowa o dzieło z przeniesieniem praw autorskich i teraz chciałbym sprzedawać licencję. Co muszę zamieścić w samym programie (tekst EULA starczy?)? Jak to wygląda z vatem? Czy to jest 7% czy 22%? Jak w ogóle ten vat doliczyć?
Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć łopatologicznie co muszę zrobić? Jestem totalnie zielony jeśli chodzi o kwestie vatów, działalności, licencji itd. bo zawsze piraciłem :D :D
Program jest skonstruowany tak, że osoba podaje mi swoją nazwę konta na pewnym portalu i do tej nazwy przypisany jest program, więc nikt inny nie da rady użyć programu (więc o łamanie licencji przez kupującego się nie martwię :P).

Awatar użytkownika
loony

Miejscowość: Leszno/Wroclove

Licencja

Postprzez Daniel 'siewca' Nakoneczka
napisane: 7 Mar 2011, o 20:03

• Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

loony napisał(a):Jak to wygląda z vatem? Czy to jest 7% czy 22%? Jak w ogóle ten vat doliczyć?