co nowego na blogu Krzywego ebiznesy.pl: Płatne wyświetlanie reklam, czyli GPTR i autosurfy
 zajrzyj także na video - blog > celeber.pl:  Skracanie adresów URL z goo.gl, czyli z Google

Poinformuj znajomych o tym wątku
Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku Poinformuj znajomych na GG o tym wątku
Systemy Obsługi Treści, czyli CMS (Content Management System): Joomla!, WordPress, phpBB i inne

Witam,

przede wszystkim chciałam się przywitać ponieważ dopiero dołączyłam do Was :) wiążę swoją przyszłość z e-biznesem i uważam że znalazłam się w odpowiednim miejscu.

ale do rzeczy...

moja przygoda z tworzeniem stron to html, css, php i trochę swish. Z tym że jestem samoukiem i ciągle się uczę. Temat cms obijał mi się o uszy ale nigdy się w to nie wczytywałam. Dziś postanowiłam zmienić ten stan rzeczy. Jakieś 30 min temu zainstalowałam z powodzeniem WP ale mam pytanie

czy jest jakiś prostszy sposób na dostosowanie wyglądu bloga niż ten, który ja stosuje??

Zorientowałam się gdzie można edytować style. Dokonałam również pierwszych zmian ale strasznie to żmudnie się zapowiada.... :/

konkretniej to chciałabym aby mój blog wyglądał tak: http://nuviotemplates.com/preview.php?t ... uperior-05
no a chyba wszyscy wiedza jak wygląda zaraz po instalacji. Zanim ja odnajdę wszystkie elementy i je podmienię i zmodyfikuje do oczekiwanego stanu to minie wieczność... chyba szybciej sama sobie zrobię panel do bloga w php.

Dlatego zastanawiam się czy ja może o czymś nie wiem? :) może mi podpowiecie jak się zabrać do tej zmiany?

Serdecznie wszystkich pozdrawiam.
Joanna

PIĄTA GŁĘBOKOŚĆ TWOICH FINANSÓW
http://www.Lepsze-Zycie.aq.pl
Awatar użytkownika
yoanna

Miejscowość: Częstochowa

Wybór skórki

Postprzez Kamil 'seven' Lubelski 26 Mar 2010, o 01:25

• Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku