Witam. Moje dzisiejsze pytanie kierowane do was to, czy jeśli jestem zielony w sprawach tworzenia, skryptowania oraz tworzenia grafiki opłaca się kupić szablon graficzny na mojego bloga?, jakie są ceny takich szablonów i czy szablony oferowane na Allegro w cenie 30zł są godne uwagi?. Oferowane szablony noszą nazwę YooTheme. Mam nadzieję że ktoś znający się na rzeczy wypowie się tutaj i doradzi co w takiej sytuacji zrobić:)
Dziękuję za pomoc i porady
Pozdrawiam
Tomasz Świtała
Rok założenia: 2008Kontakt
co nowego na blogu Krzywego ebiznesy.pl: Adresy URL na blogu: jak przygotować optymalną strukturę
5 posty(ów)
• Strona 1 z 1
Zdecydowana większość szablonów na allegro jest słaba jakościowo. A za ciekawy layout trzeba swoje zapłacić.
A osobiście polecam: Elegant
A osobiście polecam: Elegant
-

krystian piątek - Posty: 605
- Miejscowość: Kielce
Dziękuję bardzo za odpowiedź. A przypuśćmy że mam kumpla który mógłby mi za darmo zrobić layout na bloga, z tym że on nie programuję, inny znajomy programuje ale w HTML i w jeszcze chyba jednym, lecz jeśli się nie zna to po prostu nie zaprogramuję mi tego layoutu na WP tak?, dobrze rozumiem?.
Ile może kosztować samo zaprogramowanie takiego szablonu?
Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Tomasz Świtała
Ile może kosztować samo zaprogramowanie takiego szablonu?
Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Tomasz Świtała
http://formyinwestycji.pl - Poznaj tajniki skutecznego Inwestowania.
-

TomaszŚwitała - Posty: 60
Zaprogramowanie layout'u pod WordPress wymaga znajomości HTML, CSS oraz PHP (tego wordpressowego). Cena za zakodowanie jest wypadkową kilku elementów, m.in. - rozbudowania grafiki, ilości elementów na niej, ilości pod stron do zakodowania, stopnia integracji z WP, ilości wtyczek/modułów dodatkowych itd.
Podając więcej szczegółów, będziemy mogli wstępnie ocenić koszty, jakie będziesz musiał ponieść za zakodowanie.
Podając więcej szczegółów, będziemy mogli wstępnie ocenić koszty, jakie będziesz musiał ponieść za zakodowanie.