Rok założenia: 2008Kontakt
dobry serwis, to serwis przyciągający wzrok; wszystko o grafice, designie serwisów
Poinformuj znajomych o tym wątku
Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Prośba o opinię grafiki..

Postprzez reimanek
napisane: 13 Sty 2010, o 17:27

• Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Witam,
Właśnie otrzymałem dwa projekty graficzne dotyczące strony internetowej z wizytówką domku do wynajęcia. Sam nie jestem grafikiem a mój gust w tym temacie ograniczam do: "podoba się" lub "nie podoba się" ;) Chciałbym Was prosić o opinię odnośnie layout'u, jak i samej grafiki.

Wizję tej stronki mam taką aby w oknie przeglądarki zmieścić spacer wirtualny (http://spacerywirtualne.pl) tego obiektu, interaktywny kalendarz z rezerwacjami on-line oraz mapkę z lokalizacją obiektu. A na pozostałej części strony głównej mapkę z planem dojazdu, podstawowe informacje odnośnie obiektu, w stopce zaś zakładki do podstron rezerwacja, regulamin, polityka prywatności, kontak..

Która wersja projektu byłaby wg Was lepsza??
Wszelkie sugestie bardzo mile widziane i z góry dziękuję ;)

Pozdrawiam

Załączniki
glowna_540x480.jpg
Wersja nr 2
glowna_540x480.jpg (160.44 KiB) Obejrzany 567 razy
glowna_622x480.jpg
Wersja nr 1
glowna_622x480.jpg (245.82 KiB) Obejrzany 567 razy
Awatar użytkownika
reimanek

Miejscowość: Krkaów

Re: Prośba o opinię grafiki..

Postprzez swirus71
napisane: 13 Sty 2010, o 17:37