Rok założenia: 2008Kontakt
dobry serwis, to serwis przyciągający wzrok; wszystko o grafice, designie serwisów
Poinformuj znajomych o tym wątku
Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Nie to, że wracam bo coś chcę, ale wracam bo warto :-)

Już dawno nie miałam czasu odwiedzić forum, ale teraz będę miała baaaaardzo dużo czasu, niestety a może stety.

Do rzeczy.

Nie znam się na flashu, a chciałabym jakieś proste animacje mieć na stronę, chodzi o np jakiś błysk, np: sygnał na aucie karetki.

Ale przede wszystkim chodzi mi o jakiś skrypt żeby zmieniały się zdjęcia, określona wielkość, określona prędkość i zmieniało się tak przez mgłę. Myślę, że jest tak podstawowa,rzecz, że Ci z was, którzy się na tym znają wiedzą o co chodzi :-)

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Agata 'soleil' Rutowicz

Miejscowość: Ziębice

Witam,

Możesz to zrobić na kilka sposobów. Albo skryptem, albo animacją poklatkową.
Nie wiem co będzie łatwiej, bo pewnie w skrypcie trzeba będzie pogrzebać.

Odwiedź http://www.kirupa.com/developer/flash/index.htm
i poszukaj tego co Ci potrzeba.

A jak nie znajdziesz to napisz, pomyślimy jak to zrobić ;)

Awatar użytkownika
greeneed

Miejscowość: Strzelin - Wrocław

Tylko nie po angielsku ..... ;-((((

A nie ma czegoś takiego, żeby po porostu podmienić zdjęcia i już?

Bo będę miała za kilka dnia taki o to problem:P

www.zegalski.pl

Ten Pan chce, żeby mu uzupełnić i zmienić treści na stronie, ok żaden problem, właściwie to się okarze, bo dopiero jesteśmy na etapie zdobycia danych do konta, bo wtedy kiedy ktoś mu zrobił stronę to jego to nie interesowało i ok.

Ale.

Trzeba zmienić ten obrazek u góry. Chodzi o to, że Pan chce podmienić zdjęcia.

Ale to się tak chyba nie da po prostu i trzeba nowe dać...