co nowego na blogu Krzywego ebiznesy.pl: Płatne wyświetlanie reklam, czyli GPTR i autosurfy
 zajrzyj także na video - blog > celeber.pl:  Skracanie adresów URL z goo.gl, czyli z Google

Poinformuj znajomych o tym wątku
Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku Poinformuj znajomych na GG o tym wątku
informacje, porady i wskazówki głównie dla początkujących ebiznesmenek i ebiznesmenów

Pytanie, porada, pomoc

Postprzez juby5_89 22 Gru 2009, o 07:10

• Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Serwus!

Jestem Piotrek, mam 20 lat i jestem studentem. Temat ebiznesu jest mi obcy, ale jestem otwarty na nową wiedzę. Z racji mojego kierunku (fizjoterapia i masaż) mam pewien pomysł na ebiznes.
Chciałbym założyć stronkę internetową na której znajdowałyby się filmiki z wykonywaniem technik masażu. Teorii w internecie jest mnóstwo, ale jeśliby poszukać konkretnych filmików, które mają pomóc w uczeniu się technik masażu to nie znajdziecie żadnego. Dla kogo byłaby ta stronka? Oczywiście dla wszystkich, ale głównie dla osób, które studiują masaż, są fizjoterapeutami a zapomnieli jak wykonuje się niektóre techniki i dla tych którzy chcą masować swoich partnerów i partnerki ;) .
Tutaj kieruje pytanie do was. Co myślicie o takiej stronce? Czy przydałaby się?
Projektowanie stron jest mi obce więc proszę o poradę co powinienem czytać, aby móc założyć taką stronkę?
Wszystkim z góry dziękuje za pomoc i wszelkie konstruktywne komentarze ;).

juby5_89

Re: Pytanie, porada, pomoc

Postprzez Tomasz Fabiszak 22 Gru 2009, o 10:27

Cześć Piotrek,