Witajcie
Jestem na etapie uczenia się tworzenia się stron www oraz obsługi Wordpressa.
Uczę się teraz komend w html-u i chciałbym to robić w Notepad ++ ale nie znam tego programu zupełnie a w sieci nie widzę sensownych wskazówek jeśli chodzi o obsługę tego programu.
Znajcie jakąś dobrą książkę lub jakiś kurs multimedialny na ten temat ?
Pozdrawiam tmig
Rok założenia: 2008Kontakt
co nowego na blogu Krzywego ebiznesy.pl: Adresy URL na blogu: jak przygotować optymalną strukturę
Dzięki Bartku. Stary, nawet nie wiesz ile pracy i nieprzespanych nocy mnie kosztowała
Szczególnie panel klienta.
19 posty(ów)
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Witam,
Dlaczego wybrałeś akurat Notepad ++? Masz jakieś konkretne powody dla których używasz tego programu?
Szczerze mówiąc do nauki komend html doradziłbym zwykły notatnika windows (o ile korzystasz z tego systemu).
Dlaczego wybrałeś akurat Notepad ++? Masz jakieś konkretne powody dla których używasz tego programu?
Szczerze mówiąc do nauki komend html doradziłbym zwykły notatnika windows (o ile korzystasz z tego systemu).
Chcesz się nauczyć tworzenia stron internetowych? Koniecznie przeczytaj darmowy poradnik
-

Igas - Posty: 32
- Miejscowość: Trójmiasto
To jest idealne narzędzie, dlaczego ma się uczyć w Notatniku? Notepad++ nie wymaga porad, on nie nauczy Cię html'a tylko odpowiedni kurs, Notepad++ koloruje chociażby składnie, co pomaga w programowaniu.
-

Artur Smolicki - Posty: 211
Notepad++ jest jak zwykły notatnik tylko koloruje Tobie kod. Do nauki potrzebujesz jakiegoś kursu html.
Notepad++ jest lepszy od notatnika dodatkowo z tego względu, że poprawnie koduje dokumenty. Ustaw sobie go według instrukcji na tej stronie: http://wiki.phpbb3.pl/wiki/Notepad%2B%2B
Sam także używam tego oprogramowania.
Notepad++ jest lepszy od notatnika dodatkowo z tego względu, że poprawnie koduje dokumenty. Ustaw sobie go według instrukcji na tej stronie: http://wiki.phpbb3.pl/wiki/Notepad%2B%2B
Sam także używam tego oprogramowania.