Cześć nazywam się Michał mam 20 lat, studiuję dziennie. Jak łatwo się domyśleć przyszedłem tutaj po radę od e-biznesowych wyjadaczy:). Powiedzmy, że znalazłem tak zwaną niszę w polskim internecie na której według mnie można zarobić. Mam w głowie projekt, mniej więcej wiem jak chciałbym aby portal wyglądał. Jednak tutaj zaczynają się schody w postaci pieniędzy, których po prostu nie mam. Sam takiej strony nie wykonam bo się na tym nie znam, wysłałem maila do kilku agencji gdzie otrzymałem odpowiedź, że stworzenie takiego portalu to kwota rzędu od parunastu do parudziesięciu tysięcy złotych. Ostatnio czytałem o dofinansowaniach z unii europejskiej i tu rodzi się moje pytanie czy jako student mogę starać się o takowe dofinansowanie?. Jestem na początku e-biznesowej drogi, prosiłbym o jakieś rady czy wskazówki na początek, mówią, że jeśli ma się dobry pomysł to i pieniądze się znajdą - oby tak było w praktyce.
Pozdrawiam.
Rok założenia: 2008Kontakt
co nowego na blogu Krzywego ebiznesy.pl: Adresy URL na blogu: jak przygotować optymalną strukturę
8 posty(ów)
• Strona 1 z 1
Czesc Michale.
Tak, jako osoba dorosla mozesz starac sie o dofinansowania unijne. Poczytaj o aktualnych programach i wybierz odpowiedni dla siebie (czyli zapewne nie wymagajacy wkladu wlasnego na poczatek). Jesli dostaniesz kase (co NIE jest latwe - uzerania sie z tym mnostwo), to bedziesz musial zalozyc firme i zapewne prowadzic ja przez minimum rok (zaleznie od warunkow dofinansowania, takie sa dosyc popularne). Cala zabawa trwa dobry rok od momentu rozpoczecia obowiazkowych szkolen biznesowych, przez napisanie biznesplanu, az po otrzymanie kasy (z poslizgiem, rzecz jasna). Nie martw sie jednak - nawet idiotyczne projekty dostaja czesto dofinansowania, wiec szanse nie sa az takie male, tylko musisz miec to dobrze rozplanowane i poparte argumentami liczbowymi. Powodzenia