Znacie może jakieś promocję nowe na hosting .pl .com. .eu ?
Chodzi o to że zaczynam a jestem uczniem więc nie mam niestety $$, a wiem że domena to podstawa, na początek chciałbym założyć bloga, ale właśnie z któreś z tych domen, bez yoyo.pl itp
Bardzo proszę o pomoc, i dziękuje z góry.
Rok założenia: 2008Kontakt
co nowego na blogu Krzywego ebiznesy.pl: Adresy URL na blogu: jak przygotować optymalną strukturę
Nie chodzi o zasoby, chodzi o uptime, brak oversellingu i normalna konfiguracje (o co wbrew pozorom nie jest tak latwo, np. home.pl jest zupelnie do niczego).
9 posty(ów)
• Strona 1 z 1
Pamiętaj, że też musisz posiadać hosting, a na darmowym hostingu szkoda się męczyć.
Na ovh pierwszy rok to 10 złotych netto. Do tego hosting można kupić za jakieś 30 złotych. Więc 50 złotych na ROK to nie jest wydatek. To niecałe 4 złote na miesiąc i 13 groszy dziennie.
Na ovh pierwszy rok to 10 złotych netto. Do tego hosting można kupić za jakieś 30 złotych. Więc 50 złotych na ROK to nie jest wydatek. To niecałe 4 złote na miesiąc i 13 groszy dziennie.
- Tomasz Chrobak
- Miejscowość: Małopolska
Hosting to cos innego, niz domena. Najtansze domeny masz w ovh.pl. Inni moga oferowac domene za free ale po roku przeplacisz za odnowienie.
Hosting to juz wiekszy wydatek (jakies 300zl rocznie za solidny hosting, ja polecam nazwa.pl - link referencyjny). Sa tez jakies hostingi darmowe i za SMS, ale wg mnie nie ma co nawet sie bawic w cos takiego. Trzeba sie pogodzic z tym, ze kazda usluga ma swoja sprawiedliwa cene, wg mnie dla hostingu jest to 300zl rocznie.
Pamietaj, ze inwestujesz w swoja przyszlosc, a nie w jakies pierdoły typu gry. Na to wiec mozna troche grosza wydac, bo jest wartosciowy powod. Wiecej kosztow zwiazanych z prowadzeniem stron miec nie bedziesz.