Rok założenia: 2008Kontakt
informacje, porady i wskazówki głównie dla początkujących ebiznesmenek i ebiznesmenów
Poinformuj znajomych o tym wątku
Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Jestem jeszcze zielony, i w sprawach (e)biznesowych dopiero się uczę. Nie umiem znaleźć informacji ani szkoleń na temat sponsoringu - no dobra Google wyrzuca mi tonę ofert dziewczyn szukających sponsora ale chodzi mi o inną wiedzę :)

Interesuje mnie tematyka promocji, budowy PR poprzez sponsoring. Niestety od razu z obu stron czyli:
Kiedy mała firma ma przejść od darmowych próbek, promocji, do jakiegoś sponsorowania? Jak dobierać dziedziny, i jak łączyć to z działalnościa firmy?
No i z drugiej strony: co w zamian może oferować fundacja, czy początkujący sportowiec? Kiedy ma szukać sponsora samodzielnie a kiedy zdecydować się na pomoc fundraiserów?

Niestety wszędzie znajduję materiały dotyczace promocji, negocjacji, ale żadnych konkretów dotyczących wspomagania PR działalnością "charytatywną".
Zapewne źle szukam ale nijak nie potrafię znaleźć żadnych konkretów ponad "fundusze europejskie".

DTabisz

Poszukaj tego:

Postprzez Mariusz
napisane: 28 Maj 2011, o 05:32

• Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Poszukaj w google tego:

marketing-spoleczny-ngo.pdf

ta publikacja powinna odpowiedzieć na Twoje pytania ;)

Mariusz

Postprzez DTabisz
napisane: 2 Cze 2011, o 00:51

dzięki za pomoc :)
Zobaczę, co z tego będę mógł zrealizować w praktyce

DTabisz

sponsoring -Konferencja Kraków 29.VII2011r