Witam,
Jestem początkujący w pozycjonowaniu i mam problemy z indeksowaniem.
Napisałem ok. 30 precli i tylko 5 zostało zaindeksowanych. Myślę o stworzeniu bloga i umieszczaniu w nim linków do tych precli, które nie zostały zindeksowane. Czy prowadząc bloga na blogger lub np. www.blogx.pl mogę podlinkowywać sobie strony czy raczej jest lepsza metoda podlinkowania.
Nie chce za bardzo inwestować w zaplecze, pozycjonuje tylko jedną, własną stronę.
Rok założenia: 2008Kontakt
co nowego na blogu Krzywego ebiznesy.pl: Adresy URL na blogu: jak przygotować optymalną strukturę
7 posty(ów)
• Strona 1 z 1
Cześć,
Z każdego bloga (niezależnie od platformy) możesz linkować wpisy - inne serwisy. Po prostu w treści notki umieszczasz link z anchor-tekstem, na którym Tobie zależy.
Czy są lepsze metody? Pewnie są. Zależy co dla Ciebie oznacza "lepsza metoda".
Niektóre precle akceptują artykuły po kilku tygodniach. Może musisz jeszcze "chwilę" zaczekać na publikację pozostałych?
Z każdego bloga (niezależnie od platformy) możesz linkować wpisy - inne serwisy. Po prostu w treści notki umieszczasz link z anchor-tekstem, na którym Tobie zależy.
Czy są lepsze metody? Pewnie są. Zależy co dla Ciebie oznacza "lepsza metoda".
Niektóre precle akceptują artykuły po kilku tygodniach. Może musisz jeszcze "chwilę" zaczekać na publikację pozostałych?
Believe the Unbelievable
Tworzenie i modernizacja stron WWW
Tworzenie i modernizacja stron WWW
-

Tomasz Fabiszak - Posty: 443
- Miejscowość: Poznań
Radził bym na początku zwłaszcza- katalogować ; zajmuje to stosunkowo mało czasu a przy dobrych katalogach indeksacja będzie w miarę szybka.
-

Robert Kociubinski - Posty: 33
- Miejscowość: Wrocław
Katalogowanie to jeden z kroków jakie powinieneś poczynić. Na pewno nadaje się na sam początek idealnie. Jeśli fraza jest łatwa to same katalogi często wystarczają. Przy tych trudniejszych nie trać czasu i równolegle z katalogowaniem rozwijaj swoje zaplecze 
-

krystian piątek - Posty: 605
- Miejscowość: Kielce