Rok założenia: 2008Kontakt
program do mailingu i automatycznego wysyłania wiadomości (autoresponder) to podstawa w e-biznesie
Poinformuj znajomych o tym wątku
Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Implebot - 2 pytania

Postprzez nicelife
napisane: 1 Paź 2011, o 18:12

• Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Witam serdecznie,

Zastanawiam się nad zakupem impleBota stąd aktualnie testuje jego 14-dniową wersje za FREE. Przyznam szczerze, że zupełnie nie mam doświadczenia z tym programem - wcześniej pracowałem na 12allu ale jego cena, a cena Implebota to dwie zupełnie inne bajki.

Przeczytałem FAQ do implebota ale wciąż nie umie znaleźć kilku rzeczy - może to dlatego, że mam dostęp do 14 dniowej wersji trial? Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi pomógł z nimi bo nie wiem, jak sobie z nim poradzić:

1) Wysyłając test z autorespondera i chcąc odpisać na ten mail, adres jest mój,na który się zarejestrowałem - gdzie to zmienić?

2) Nie mam pojęcia, jak tu stworzyć osobne listy autorespondera do różnych stron (mam ich kilka) - czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć krok po kroku jak to zrobić?

Z góry bardzo dziękuje.

nicelife

Szybka odpowiedź

Postprzez Robert Wiliński
napisane: 1 Paź 2011, o 18:40

Hej nicelife,

Szybka odpowiedź na Twoje pytania:

Ad 1) Aby zmienić adres, który wyświetlany jest w polu "odpowiedz do" musisz zmienić adres ogólny na całym koncie. Zrobić można to w ten sposób: