Witam serdecznie,
Zastanawiam się nad zakupem impleBota stąd aktualnie testuje jego 14-dniową wersje za FREE. Przyznam szczerze, że zupełnie nie mam doświadczenia z tym programem - wcześniej pracowałem na 12allu ale jego cena, a cena Implebota to dwie zupełnie inne bajki.
Przeczytałem FAQ do implebota ale wciąż nie umie znaleźć kilku rzeczy - może to dlatego, że mam dostęp do 14 dniowej wersji trial? Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi pomógł z nimi bo nie wiem, jak sobie z nim poradzić:
1) Wysyłając test z autorespondera i chcąc odpisać na ten mail, adres jest mój,na który się zarejestrowałem - gdzie to zmienić?
2) Nie mam pojęcia, jak tu stworzyć osobne listy autorespondera do różnych stron (mam ich kilka) - czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć krok po kroku jak to zrobić?
Z góry bardzo dziękuje.
Rok założenia: 2008Kontakt
co nowego na blogu Krzywego ebiznesy.pl: Adresy URL na blogu: jak przygotować optymalną strukturę
FUMP? Ale nie wiem co kryjesz za pojęciem "drogi".
Troszkę ma bo to nne grupy i szkolenie niby to samo, ale czasem daje inne słownictwo.
Strona z produktem to taki mały serwis (powiedzmy sklep), wiec chce by ludzie mogli zapisywać się na autoresponder i chce móc później maksymalnie dobrze targetowac potem wiadomości, sledzic je itd.
Gdybyście otwierali sklep i wiedzieli ze potrzebujecie potem na strone z produktem 1-2 autorespondery, wysylanie maili etc to który byscie polecili, aby było możliwie najtaniej?
Teraz pomysł mam taki - dwa freeboty + jeden program, tylko który?
Z góry wielkie dzięki Panowie za pomoc.
19 posty(ów)
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Hej nicelife,
Szybka odpowiedź na Twoje pytania:
Ad 1) Aby zmienić adres, który wyświetlany jest w polu "odpowiedz do" musisz zmienić adres ogólny na całym koncie. Zrobić można to w ten sposób:
Logujesz się >> Ustawienia >> Zakładka "Twoje dane" >> Zmień wartość w polu "Twój adres e-mail" >> Wpisz hasło >> kliknij "aktualizuj dane" na dole strony